zondag 4 juli 2010

Mike Koschine is leuk en inspirerend en miljonair

Ik heb het webinar gevolgd waar Mike Koschine vanuit Turkije wat te vertellen had. Ik vind hem leuk. Dit is dan een multimiljonair die ik aan de goede kant zet. Allereerst komt hij gewoon sympathiek over. Ik weet wel dat ik me daar niet al te veel op moet richten. (Want let op: alle oplichters komen vreselijk sympathiek over). Het maakt het wel makkelijker om iemand leuk te vinden.

Wat ik inspirerend aan hem vind is dat hij een visie heeft en daar overtuigend over vertelt. Daarom heet KB tegenwoordig ook KB-vision. Zijn visie is ook inspirerend. Hij wil gewoon dat het neppe papieren geld de wereld uit gaat en dat we allemaal gaan betalen met goud. Je hebt al begrepen dat hij dat in gang heeft gezet door de goudkaartjes te creƫren en er zijn al honderden plaatsen waar je met goudkaartjes kunt betalen. Hij zal nog wel een hele slag moeten voeren met regeringen in verband met BTW en dergelijke. Maar als er inderdaad een hyperinflatie aankomt, zal het er allemaal sowieso heel anders uit zien.

Veel mensen denken dat er nooit genoeg geld op de wereld zal zijn om het weer als betaalmiddel in te voeren. Bij KB Gold_Vision van Mike Koschine is er weer een nieuwe goudmijn bij in Rusland. Ik weet niet precies of de mijn bij het bedrijf hoort. Maar KB Vision kan in ieder geval over het goud beschikken. Het wordt geraffinneerd en als fijn goud van 999,9, dus 24 karaats in de goudkaartjes gezet. Kaartjes van 0, 5 gram, 1 gram, 2, gram en 5 gram goud. Binnenkort komen er ook kaartjes van 0,25 en 0,1 gram goud, zodat het nog makkelijker wordt om ermee te betalen. Fantastisch! Mike Koschine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme