vrijdag 2 juli 2010

Goud Kopen

Je weet het nu wel. Je geld niet op een spaarrekening laten staan. Je raakt het grootste gedeelte van je geld gewoon kwijt!!
Rente stelt niets voor. De inflatie wordt steeds hoger. Ons geld wordt steeds minder waard, Jammer voor je kinderen of kleinkinderen, voor wie je dat geld spaart.

Had je al gedacht aan goud kopen? Misschien niet, want een baar goud kost misschien wel veel meer dan je dacht. Misschien denk je aan gouden sieraden als belegging. Dat is mooi, vooral als je ook van sieraden houdt, maar toch niet de beste belegging.
Ik ken mensen die als een gek gouden munten aan het opkopen zijn. Dat is niet zo'n gekke oplossing.

Het allermakkelijkste blijft natuurlijk goud kopen in de vorm van goudkaartjes. Ze zie er uit als een creditcard. maar in tegenstelling tot een creditcard heeft een goudkaartje echt waarde en wel de waarde van het goud dat in het kaartje zit! meestal een halve gram tot één gram goud. Op verschillende plaatsen, vooral in 'Duitsland kun je al betalen met goudkaartjes in plaats van geld. Dus: Goud kopen door goudkaartjes te sparen!

Héél veel informatie over het bedrijf KBGold, de goudprijzen, de procedure en hoe het allemaal gaat krijg je als je je vrijblijvend even inschrijft

2 opmerkingen:

  1. toevallig kwam ik op deze blog terecht daar ik info over goud aan het zoeken was. Goudkaartjes kopen. Ik heb al veel gezien en dit catalogeer ik toch ik de afdeling bedriegerij. Goud heeft een dagelijkse prijs en eenieder kan dat aanschaffen aan die prijs, ook in kleine hoeveelheden. Er bestaan vb rekeningen met uiteraard een opslag voor de aanbieder, maar deze beperkt zich dan tot ongeveer 3% in totaal. Waarom dan goudkaartjes aankopen aan bij aankoop +20% kosten en bij verkoopnog eens +20% kosten ?
    Maw bij de rekening voor 100euro goud kost me 103euro. Bij goudkaartjes kost me dit 120euro. Goud stijgt vervolgens met bv 40% naar 140euro. Ik verkoop. Met de goudrekening krijg ik dus 140euro. Min de 103 die ik betaald heb maakt dat 37euro winst. Ik verkoop mijn goudkaartjes 140-20% (28euro), maakt 112euro - de 120 die ik betaald hebt, maakt een verlies van 8euro, een verschil van 45euro. Dit is maw echt iets voor mooipraters, leken en IQ-lozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je iets uitrekent kun je het maar beter goed doen. Op sommige websites waar je goud kunt kopen kun je uitrekenen wat opslag en verzenden kost. Bij kleine bedragen kom je altijd duurder uit. Dan jouw eenvoudige rekensommetje. Soms wordt er zelfs niet vermeld dat er kosten zijn voor opslag en (beveiligd)verzenden.
    Bij KB-vison zijn er geen extra kosten voor opslag of verzenden. Alles is inclusief. Je kunt vanaf 500 euro aan goud thuis laten bezorgen. Reken maar eens uit hoeveel dat op een ander kost.

    BeantwoordenVerwijderen

Template by bloggertheme