woensdag 21 juli 2010

Goudkaartjes sparen, een hobby?

Ik denk niet echt dat goudkaartjes sparen echt een hobby is. Je hebt een aantal kaartjes, van 1 gram een half gram en er komen er nog een paar bij (zie vorige bericht) maar net als geldstukken is het dan zo'n beetje op.

Maar ook met geldstukken blijken mensen te sparen. Euro's uitgegeven in de verschillende landen. Er worden zelfs munten uitgegeven speciaal voor verzamelaars.

Wat de goudkaartjes betreft zijn er ook al verschillende uitgaves geweest. Dus ik kan me voorstellen dat mensen de verschillende uitgaves gaan sparen. Ik zal maar eens snel wezen en de vorige uitgave zien te ruilen.


Er is een discussie op gang of goudkaartjes sparen een hobby is. Het is dus het zelfde volgens mij als met geld sparen. Geld spaar je niet als hobby, behalve als het om speciale munten en uitgaves gaat. Precies zo met goudkaartjes.
Met goudkaartjes betalen kan ook een hobby zijn. Zie volgende bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme