maandag 10 mei 2010

10 % Loonsvermindering

In Griekenland gaan de mensen de straat op. 10 % loonsvermindering is niet niks. De mensen zijn vooral boos op de politici en op de rijke, corrupte mensen. en op de banken. In de Volkskrant van afgelopen zaterdag stond onder andere een gesprek met een arts die vertelde dat de meeste
artsen hun inkomen niet opgeven. Zo ontduiken op grote schaal de belastingen .

De gewone mens denkt dat de bezuinigen vooral van de armen en de middenmoot moet komen, dat de rijken niet bezuiningen en waarschijnlijk hebben ze daar nog gelijk in ook.

Verder zijn ze boos op de banken. Er is een bank in brand gestoken en er zijn drie bankmedewerkers omgekomen.Ik ben ook boos op de banken. Ik begrijp niet hoe er nu toch weer bonussen uitgedeeld kunnen worden. Maar ik hoop niet dat er nog meer geweld komt. Dat lost niets op.

Daarom ben ik er voor dat de gewone mens nu gaat sparen, en wel in kleine hoeveelheden goud. Zodat ze straks, als de lonen omlaag gaan, niet de straat opgaan en banken in brand gaan steken, maar gewoon uit hun voorraadje goud kunnen gaan putten. Ik doe het in ieder geval wel Ik spaar nu 10 % van mijn inkomen in goud. Kom op. Doe dat ook. Wacht niet inactief op wat er komen gaat. Onderneem actie!
www.goudkaartjes.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme