vrijdag 11 februari 2011

Respect voor Tom Lassing

Sommigen van jullie hebben mijn discussie met Tom Lassing gevolgd. Wat betreft de meeste punten had Tom Lassing natuurlijk gelijk. Hij heeft ervaring met beleggen, weet veel over goud en over internet ondernemen.

Nog steeds vind ik dat de goudkaartjes een mooi product zijn en ik spaar nog steeds, want met het goud is niets mis. En voor mij is goud sparen de enige manier om
1. ooit te kunnen sparen, want ik maak altijd mijn geld op.
2. ooit goud te bezitten, want ik maak altijd mijn geld op.


(Ik bezit dus nu voor 1000 euro aan goud, wat mij zonder goudkaartjes nooit gelukt was.)

Waar Tom Lassing wél gelijk in had was dat het MLM-systeem de nodige vragen oproept. Nou vind ik nog steeds dat de goudkaartjes niet te duur zijn-gezien de productiekosten en het feit dat opslag en en verzendkosten inclusief zijn. Bovendien kun je wel gratis sparen als je drie vrienden hebt aangemeld die ook sparen. Maar goed. Jammer is dat het netwerkmarketingsysteem van KB vision nog steeds problemen geeft. En moet ik bekennen dat netwerkmarketing en Goud misschien toch niet zo goed bij elkaar passen.

Dus respect voor Tom Lassing. Hij heeft veel kennis en ik kan veel van hem leren.

Ik zie dat hij een e-book geschreven heeft over online ondernemen. Daar weet hij dus veel over te vertellen.
Ik denk dat ik het ga aanschaffen.
Wil je meer weten over het e-book van Tom Lassing over internet ondernemen, klik dan op de link:
INTERNET ONDERNEMEN MET TOM LASSING

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme