maandag 21 februari 2011

Mijn goudkaartjes zijn eindelijk geleverd


Hoi Hoi, mijn goud is er.
Ik heb niet gewacht tot ik 3000 gespaard had. Ik wilde zelf weten hoe het ging, zo'n goudlevering. Dus ik heb voor 500 euro aan goud laten komen.

Het duurde veel langer dan de oorspronkelijk gezegd. Het duurde 4 maanden!

De levering zelf was goed geregeld.
Eerst een email, daarna een dag tevoren gebeld en op dezelfde dag nog een uur tevoren gebeld. Bij de levering netjes gemeld over welke spaarmaanden het ging. en hoeveel het goud op dat moment kostte.


(Mijn)Conclusie:
- Ik denk dat iedereen nu weet dat het goud van KB Vision goed is. Ik ken verschillende mensen die het zelf hebben laten testen.

- Als je je goudkaartjes thuis geleverd wil hebben komt het goed
, alleen een heel lange levertijd. Ik veronderstel en hoop dat KB Vision, nu de nieuwe website en backoffice grotendeels klaar is ook de andere zaken op orde kan stellen.
Van de man die het goud leverde hoorde ik dat het nu met een nieuwe machine die kaartjes maakt ook echt in orde komt. En dat er geen langere levertijd is dan 6 weken. Ik zal je op de hoogte houden. Er zijn weer verschillende kennissen van mij die hun goudkaartjes thuis willen hebben.

- Communicatie met KB Vision verloopt redelijk. Mailtjes worden beantwoord. Je kunt ook bellen, maar ja dat is naar Duitsland. Ik zal eens informeren of skype een mogelijkheid is.

- Ik was er al van overtuigd dat in ieder geval voor mij goudkaartjes sparen haalbaar is. Ik heb nu wat goud, wat ik anders nooit gehad zou hebben

1 opmerking:

  1. Bij Premium Gold Holland kun je gewoon goudkaartjes ophalen of laten opsturen.
    Zij sturen dit binnen 3 dagen naar je op.
    Gewoon een bedrijf in NL.
    Ook hebben zij mooie goudconcepten waarmee gespaard kan worden. Ook bij deze goudconcepten wordt het goud altijd fysiek geleverd.

    Je kunt kijken op www.premiumgoldholland.nl voor de gegevens.

    Groetjes,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen

Template by bloggertheme