woensdag 15 december 2010

Goud Kopen bij KB Vision

KB Vision is het laatste jaar hard gegroeid. Waarschijnlijk is het bedrijf zelfs té hard gegroeid. Ik heb dat gemerkt aan:
- achterstand in goudleveringen
- onduidelijkheid over commissiebetalingen

Wat betreft Goudleveringen
In mijn downline (mensen die via mij goud besteld hebben) is veel goud besteld. Het is in november 2010 allemaal geleverd. Ik heb contact gehad met de mensen die goud besteld hadden. Men is helemaal tevreden over KB Vision. Er worden weer veel nieuwe contracten gemaakt. Dit ondanks de levertijd van drie maanden destijds. Normaal gesproken is de levertijd 6-8 weken.

Wat betreft Commissiebetalingen
Het commissieplan van KB Gold Vision was nogal ingewikkeld. (Betalingen aan mensen die klanten binnenbrengen.)
1. De directe uitbetalingen gaan goed. Als jijzelf een klant aanbrengt, is het duidelijk wat je ontvangt en dit wordt ook ontvangen.
2. Over de betalingen van klanten van klanten van klanten is nog steeds onduidelijkheid. Waarschijnlijk is dit nog steeds niet goed geregeld. Mensen in mijn upline (degenen via wie ikzelf bij KB vision gekomen ben) zijn ontevreden. De nieuwe website is online en per januari moet alles goed lopen.(Dus ik wacht nog even af.)

In ieder geval zijn mijn directe klanten tevreden en dat is natuurlijk belangrijk voor mij.

Hier is de nieuwe website van KB (Gold) Vision

www.kb-vision.com




Als je goudkaartjes leuk vindt, schrijf je dan in. Schrik niet van het filmpje-ik zoek een andere (positievere) intro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme