woensdag 15 december 2010

Commissiebetalingen bij KB (Gold) Vision

 Zoals de meeste commissieplannen in netwerkmarketing is ook het commissieplan van KB (Gold) Vision ingewikkeld. De basis voor gewoon eenvoudige partners is echter simpel. Als je zelf iedere maand honderd euro spaart in goudkaartjes en je brengt klanten aan die ook honderd euro per maand sparen, dan krijg je ongeveer 15 euro per klant per maand. Per maand uitbetaald.

Wat mij aantrekt in dit plan is dat mijn klanten niet iets hoeven te kopen. Ze sparen goud voor zichzelf. Dus ze worden er niet armer van, en zelfs in de loop der tijd rijker.

Zelf spaar ik ook. En ik denk er niet aan mijn goud op te maken. Gewoon door het sparen alleen al ben ik er rijker door geworden.

Als je goudkaartjes leuk vindt, schrijf je dan in. Schrik niet van het filmpje-ik zoek een andere (positievere) intro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template by bloggertheme